ВПЛИВ ЧАТ-БОТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
Ключові слова:
менеджмент, управління, інформаційно-комунікаційні технології, чат-бот, взаємовідносини з клієнтами, штучний інтелект, CRM.
Анотація
У статті досліджено використання чат-ботів для ефективного управління взаємодією з клієнтами. Проаналізовано еволюцію чат-ботів, їх переваги та обмеження, зокрема інтеграцію з CRM, типи чат-ботів та їх вплив на якість обслуговування. Запропоновано ключові показники ефективності для оцінки впливу чат-ботів на управління взаємовідносинами з клієнтами.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. Future of Chatbots: Key Stats, Trends, and Challenges. Codifica. URL: https://codifica.ai/blogs/future-of-chatbots/
2. Measuring Your Customer Service Chatbot’s Success. Botlib.AI. URL: https://www.botlib.ai/chatbot-success-measurement/
3. Винничук Р., Нога А. Використання чат-ботів в HR-менеджменті: аналіз вітчизняних літературних джерел. Наука і техніка сьогодні. 2024. №4(32). С. 242-253. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/download/10866/10925
4. Гончар Л. О., Поплавська А. В., Пиптик Н. П. Чат-боти у ресторанному бізнесі як інструмент удосконалення сервісного менеджменту. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 14-15 квіт., 2022 р. / Київ. ун-т культури. Київ, 2022. С. 18-21.URL: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi69/0050601.pdf#page=18
5. Дерев’янко Д. В., Шинкаренко Ю. А. Україномовні чат-боти з інтелектуальною системою керування торговим майданчиком для керівника інтернет-платформи. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): зб. тез доп. VII міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк, 22-25 травн. 2019 р. / Луцький національний технічний університет. Луцьк, 2019. С. 165-168. URL: https://lib.lntu.edu.ua/sites/default/files/2021-01/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%92-2019_1.pdf#page=165
6. Дронова Т., Хурдей В., Міщенко Д., Павловська І. Використання інструментів цифрового маркетингу в рекламному менеджменті. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. Т.332. №4. С. 69-76. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-9
7. Зоряна – перший український інтелектуальний чат-бот у Viber. Vsevesti. URL: http://vsevesti.com/go/ru/article/id/1426726/zorjana-pershij-ukrainsikij-intelektualinij-chat-bot-u-viber.html
8. Колосок В. М., Лазаревська Ю. А. Менеджмент комунікацій в інтернет середовищі для просування логістичного бізнесу. Економічний вісник. 2019. №4. С. 155-163. URL: https://ev.nmu.org.ua/docs/2019/4/EV20194_155-163.pdf
9. Небилиця О. А. Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу. Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Харків – Торунь, 16 квіт., 2021 р. / Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Харків, 2021. С. 99-101.URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
10. ПриватБанк запустив переказ грошей в пару натискань через Telegram. ВолиньPost. URL: https://www.volynpost.com/news/70897-pryvatbank-zapustyv-perekaz-groshej-v-paru-natyskan-cherez-telegram
11. Ткачук В. Чат-боти у банківському бізнесі. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доп. наук. Інтернет-конф. Тернопіль, 30 листоп. 2017 р. Тернопіль: ТАЙП, 2017. С. 97-99. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/26601/1/97.PDF
12. Чупріна М. О., Орозонова А. А. Використання технологій чат-ботів в умовах цифрової трансформації бізнесу. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 22 квіт. 2021 р. / КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ, 2021. С. 198-199. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/230945
2. Measuring Your Customer Service Chatbot’s Success. Botlib.AI. URL: https://www.botlib.ai/chatbot-success-measurement/
3. Винничук Р., Нога А. Використання чат-ботів в HR-менеджменті: аналіз вітчизняних літературних джерел. Наука і техніка сьогодні. 2024. №4(32). С. 242-253. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/download/10866/10925
4. Гончар Л. О., Поплавська А. В., Пиптик Н. П. Чат-боти у ресторанному бізнесі як інструмент удосконалення сервісного менеджменту. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 14-15 квіт., 2022 р. / Київ. ун-т культури. Київ, 2022. С. 18-21.URL: https://files.znu.edu.ua/files/Bibliobooks/Inshi69/0050601.pdf#page=18
5. Дерев’янко Д. В., Шинкаренко Ю. А. Україномовні чат-боти з інтелектуальною системою керування торговим майданчиком для керівника інтернет-платформи. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): зб. тез доп. VII міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк, 22-25 травн. 2019 р. / Луцький національний технічний університет. Луцьк, 2019. С. 165-168. URL: https://lib.lntu.edu.ua/sites/default/files/2021-01/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%92-2019_1.pdf#page=165
6. Дронова Т., Хурдей В., Міщенко Д., Павловська І. Використання інструментів цифрового маркетингу в рекламному менеджменті. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. Т.332. №4. С. 69-76. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-9
7. Зоряна – перший український інтелектуальний чат-бот у Viber. Vsevesti. URL: http://vsevesti.com/go/ru/article/id/1426726/zorjana-pershij-ukrainsikij-intelektualinij-chat-bot-u-viber.html
8. Колосок В. М., Лазаревська Ю. А. Менеджмент комунікацій в інтернет середовищі для просування логістичного бізнесу. Економічний вісник. 2019. №4. С. 155-163. URL: https://ev.nmu.org.ua/docs/2019/4/EV20194_155-163.pdf
9. Небилиця О. А. Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесу. Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Харків – Торунь, 16 квіт., 2021 р. / Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Харків, 2021. С. 99-101.URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25506
10. ПриватБанк запустив переказ грошей в пару натискань через Telegram. ВолиньPost. URL: https://www.volynpost.com/news/70897-pryvatbank-zapustyv-perekaz-groshej-v-paru-natyskan-cherez-telegram
11. Ткачук В. Чат-боти у банківському бізнесі. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доп. наук. Інтернет-конф. Тернопіль, 30 листоп. 2017 р. Тернопіль: ТАЙП, 2017. С. 97-99. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/26601/1/97.PDF
12. Чупріна М. О., Орозонова А. А. Використання технологій чат-ботів в умовах цифрової трансформації бізнесу. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 22 квіт. 2021 р. / КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ, 2021. С. 198-199. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/230945
Переглядів анотації: 18 Завантажень PDF: 19 Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-11-30
Як цитувати
(1)
Суховірський, О. ВПЛИВ ЧАТ-БОТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ. fp 2024, 139-149.
Розділ
Статті