Глобалізація брендів у сучасних умовах

  • Микола Овчарук
  • Валентина Мотриченко
Ключові слова: торговельна марка, бренд, брендінг, бренд-менеджмент

Анотація

У статті досліджено розвиток брендів на сучасних глобальних ринках. Досліджено рейтинг брендів компаній: світовий, європейський та азіатський. Проаналізовано вартість російських та українських компаній порівняно з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. «Київстар» очолив рейтинг найдорожчих брендів України за версією газети «Дело» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http:// zamkova.info/topnews/8966-kiyivstar-ocholivrejting-najdorozhchix-brendiv.html.
2. Aaker D. The rule of global branding. Нarvard Business Review. — 1999. — November. — 137–144 p.
3. Kapferer J-N. The post-global brand. Jornal of Brand management. — 2005. — № 12. — 319–324 p.
4. Philip Kotler. Marketing and Brand interest. Los mejores artículos de Marketing y Ventas — Expansión. — 2006.
5. Липчук В. В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посіб. / А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; За загальною редакцією В. В. Липчука. — Львів : «Новий Світ – 2000»; — 2003. — 288 с.
6. Європейський бренд інститут [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http:// www.eurobrand.cc
7. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін. ; Редактор-упорядник О. І. Сидоренко, Л. С. Макарова. — 4-те вид. —К. : навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент освітив Україні», 2009. – 648 с.
8. Найдорожчі у світі бренди [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.ukrgazeta. com/ua/7076/.

Переглядів анотації: 147
Завантажень PDF: 240
Як цитувати
(1)
Овчарук, М.; Мотриченко, В. Глобалізація брендів у сучасних умовах. fp 1, 13-18.