Національний та зарубіжний досвід управління виробничо-господарською діяльністю будівельних підприємств

  • Ольга Селезньова
Ключові слова: будівництво, управління, виробничо-господарська діяльність, будівельне підприємство, організаційна структура

Анотація

У статті висвітлено особливості національного та зарубіжного досвіду управління виробничо-господарською  діяльністю будівельних  підприємств.  Розкрито  характерні риси  виробничого  процесу  та  менеджменту  у будівництві, такі як: локальна закріпленість та нерухомість продукції, тривалість виробничого циклу,  різноманітність  та  територіальна відокремленість  будівельних  об’єктів, існування  та  вплив  дестабілізуючих  факторів виробничо-господарської  діяльності.  Наведено етапи  розвитку  рушійних  сил  будівельної галузі  в  Україні  та  розвиток  організаційних структур  –  від  лінійної  до  матричної. Розкрито  ключові  елементи  та  принципи системи  управління  будівельними  суб’єктами господарювання  розвинутих  країн:  наявність висококваліфікованих  кадрів,  спеціалізація будівельних  фірм,  законодавчі  гарантії  та можливості  для  взаємодії  різних  структурних підрозділів  й  управлінь,  вдале  поєднання управлінських  принципів  децентралізації  і централізації.  Обґрунтовано  пропозицію з  аналізу  та  адаптації  найефективніших принципів  та  підходів  управління  виробничо-господарською  діяльністю  будівельних підприємств  розвинутих  країн  до  національних умов функціонування суб’єктів господарювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Babinova O. O. (2011). Derzhavna rehional’na polityka i rehional’nyj rozvytok: suchasni realii Ukrainy ta ievropejs’kyj dosvid [The state regional policy and regional development: the modern realities of Ukraine and European experience]. Kyiv: Feniks. 268 p.
2. Zherdets’kij P. F. (1992). Ekonomika budivel’noho kompleksu: Navchal’nyy posibnyk [Building complex economics]. Kyiv: Vyshcha shkola. 271 p.
3. Heyts’ V. (2003). Perekhidna ekonomika. [Transitional economy]. Kyiv: Vyshcha shkola. 591 p.
4. Vlasenko Ya. O., Karpenko S.V.(2011). Osnovy suchasnoho marketynhu. [Fundamentals of modern marketing.]. Kyiv: Vydavnytstvo «Firma «INKOS». 328 p.
5. Kotler F., Kartadzhajja H., Setivan A. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebiteljam i dalee – k chelovecheskoj dushe [Marketing 3.0. From products to consumers and then - to the human soul]. Moscow, Al’pina Biznes Buks.
6. Selezn’ova O.O. (2014). [Present Trends of marketing]. Naukovyj visnyk Khersons’koho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», no.7, part 3, 174–177.
8. Babuk I.M., Sakhnovych T.A. (2013). Ekonomika promyslovoho pidpryiemstva: navchal’nyj posibnyk [The economy of industrial enterprises: Textbook]. Mins’k: Nove znannia; Moskow: INFRA-M. 439 p.
9. Official web-site of EU. Retrieved from: http://www.europa.eu
10. Cherep A.V., Suchkov A.V. (2011). Stratehichne planuvannia i upravlinnia : navch. posib [Strategic planning and management: teach. guidances]. Kyiv: Kondor. 334 p.

Переглядів анотації: 161
Завантажень PDF: 183
Опубліковано
2016-03-10
Як цитувати
(1)
Селезньова, О. Національний та зарубіжний досвід управління виробничо-господарською діяльністю будівельних підприємств. fp 2016, 69-74.