Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн

  • Ольга Селезньова
Ключові слова: генезис, маркетингова діяльність, будівельне підприємство

Анотація

У  статті  досліджено  генезис  маркетингової  діяльності  будівельних підприємств розвинутих країн. Зазначено передумови  зародження  маркетингової  діяльності. Розкрито основні етапи розвитку та становлення  маркетингової  діяльності  будівельних підприємств.  Запропоновано  модель  генезису ролі та інструментів маркетингу в управлінні будівельним підприємством розвинутих країн.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Kuznecov S. A. (2000) Bolshojj tolkovyjj slovar russkogo jazyka [Great dictionary of the russian language]. Norint, Saint Petersburg, Russia.
2. Lypchuk V. V., Dudiak F. P., Buhil S. Ya. (2003) Marketynh: osnovy teorii ta praktyky. [Marketing: fundamentals of theory and practice]. Novyii svit-2000; Mahnoliia plius, Lviv, Ukraine.
3. Holubkov Ye. P. (2009) Osnovy marketynhu [Basics of marketing]. Fynpress, Moscow, Russia.
4. Vlasenko Ya. O., Karpenko S. V. (2011) Osnovy suchasnoho marketynhu [Fundamentals of Modern Marketing]. Vydavnytstvo Firma INKOS, Kyiv, Ukraine.
5. Solov’ev B. A. (2009) Marketynh [Marketing]. YNFRA-M, Moscow, Russia.
6. Harkavenko S. S. (2006) Marketynh [Marketing]. 4rd ed, Libra, Kyiv, Ukraine.
7. Parsiak V. Y. (2007) Marketynh: vid teorii do praktyky [Marketing: from theory to practice]. Naukova dumka, Kyiv, Ukraine.
8. Petrunia Yu. Ye. (2007) Marketynh [Marketing]. Znannia, Kyiv, Ukraine.
9. Portal Web-3.Ru – Marketing. Web-3.Ru. Retrieved from http://marketing.web-3.ru/definitions/history (Accessed 14 December 2014).
10. Seleznova O. O. (2014) Suchasni tendentsii marketynhu [Present Trends of marketing]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», no.7, part 3, pp.174– 177.
11. Balabanova L. V. (2011) Marketynh [Marketing]. 3rd ed, KNEU, Kyiv, Ukraine.
12. Kotler F., Kartadzhajja H., Setivan A. (2012) Marketing 3.0. Ot produktov k potrebiteljam i dalee – k chelovecheskoj dushe [Marketing 3.0. From products to consumers and then – to the human soul], Alpina Biznes Buks, Moscow, Russia

Переглядів анотації: 71
Завантажень PDF: 57
Опубліковано
2015-02-26
Як цитувати
(1)
Селезньова, О. Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн. fp 2015, 250-254.