Концептуальні основи формування системи управління конкурентоспроможності банківських послуг

  • Марія Мінченко
Ключові слова: конкурентоспроможність, банківські послуги, структурний підхід, процесний підхід

Анотація

У  статті  досліджено  концеп ту альні  основи  управління  конкурентоспроможністю  банківських  послуг:  з точки  зору  структурного  та  процесного підходу,  побудовано  систему  управління конкурентоспроможністю  банківських  послуг та визначено її складові.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Zhuravlev M. V. (2006). Povyshenie konkurentosposobnosti kommercheskih bankov Rossijjskojj Federacii [Improving the competitiveness of commercial banks of the Russian Federation]. Extended abstract of candidate’s thesis. Orel [in Russian Federation].
2. Zaruba Yu. O. (2003) Finansovyi mexanizm pidvyshhennia konkurentospromozhnosti banku [Financial mechanism of improving the competitiveness of the bank]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv.
3. Kuzmin O. Ye. (2003) Osnovy menedzhmentu [Principles of Management]. Kyiv: Akadem. vydav.
4. Salo I. V. & Miroshnychenko O. V. (2012) Systema upravlinnia konkurentospromozhnistiu banku [The control system of the bank ’s competitiveness]. Aktualni problemy ekonomiky – Recent economic problems, Vol. 5, pp. 279–285 [in Ukrainian].
5. Sedyh O. Ye. (2009) Ocinka efektyvnosti upravlinnia produktamy banku [Evaluation of Product Management Bank]. Ekonomichnyi prostir – Sedyh economy, Vol. 21/2., pp. 176-184 [in Ukrainian].
6. Solodka O. O. (2009) Ocinka intensyvnosti konkurencii v cilovomu segmenti rynku bankivskyh poslug [Assessment of intensity of competition in the target market segment Banking]. Finansy Ukrainy – Finance of Ukraine, Vol. 12, pp. 81–88.

Переглядів анотації: 70
Завантажень PDF: 53
Опубліковано
2015-06-25
Як цитувати
(1)
Мінченко, М. Концептуальні основи формування системи управління конкурентоспроможності банківських послуг. fp 2015, 63-68.