Канали взаємозв’язку корпоративної соціальної відповідальності та вартості банківського бізнесу

  • Анна Ласукова
Ключові слова: вартість, банківський бізнес, корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, фінансові результати

Анотація

Стаття присвячена дослідженню основних аспектів взаємозв’язку корпоративної соціальної  відповідальності  та  вартості банківського бізнесу через запропоновану систему  каналів  впливу.  Обґрунтовано  необхідність врахування  не  лише  традиційних  маркетингових  ефектів  від  провадження  соціальновідповідальної  банківської  діяльності,  а  й фінансових, які забезпечують приріст вартості

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. CSR in the European Banking Sector: Evidence from a Sector Survey [Electronic resource] / Rhetoric And Realities: Analysing Corporate Social Responsibility in Europe (2004-2007) // European Union Project. Retrieve from http://www.rare-eu.net/fileadmin/user_upload/internal/project_documents/Sector_Survey/RARE_CSR_Survey_-_Banking_Sector.pdf. – Title from the screen.
2. Savitskaia L. (2007) “Corporate social responsibility: who’ll be the leader in ХХІ” [Korporativnaia sotsyalnaia otvetstvennost: komy byt liderami v ХХІ veke?], Company management [Upravlenie kompaniei], №7, 31-38.
3. Porter, M., Kramer, M. (2009) Strategy and society: the link between competitive advantage and corporate social responsibility / M. Porter, M. Kramer // Harvard Business Review. Vol. 84(12), Pp. 78-94.
4. Research on the Impact of CSR on Sustainability / Rhetoric And Realities: Analysing Corporate Social Responsibility in Europe // European Union Project. Retrieve from http://www.rare-eu.net/fileadmin/user_upload/documents/RARE_Abstract.pdf.
5. Wilson T. (2008) CSR and banks: the role that banks could and should play in addressing financialexclusion / Therese Wilson // Brotherhood of St Laurence’s Research & Policy Centre. – Fitzroy Vic, 9 p.

Переглядів анотації: 63
Завантажень PDF: 41
Опубліковано
2015-09-04
Як цитувати
(1)
Ласукова, А. Канали взаємозв’язку корпоративної соціальної відповідальності та вартості банківського бізнесу. fp 2015, 39-43.