Формирование автопромышленного кластера в Казахстане
Анотація
У статті розглянуто напрями формування автопромислового кластера в країні. Висвітлена система галузевого підходу, яка заснована на горизонтальних зв’язках, в той час як кластерний підхід передбачає також вертикальні зв’язки. Автором запропоновані заходи державного регулювання несформованого автопромислового кластера та виробництв, які входять у кластер, здатних швидко реагувати на потреби покупців. Виявлено підходи по концентрації кластера в географічному відношенні, при якому близьке розташування сприяє посиленню багатьох переваг у підвищенні продуктивності та інноваціях виробництв.Розглянуто використання логістичних послуг регіонального автопромислового кластера, при яких їх основною функцією є з’єднання процесу виробництва продукції з її реалізацією, зберіганням та первинною промисловою переробкою.
Завантаження
Посилання
2. Kaihorodtsev L. L. (2006) Sistema prodovolstvennojj bezopasnosti [Food safety system]. Vestnik Altajjskoho hosudarstvennoho ahrarnoho universiteta. 4 (24), 74–79.
3. Akchuryn A. H. Issledovanie konkurentosposobnosti avtomobilnoho transporta v sisteme transportno-kommunikatsionnoho kompleksa [Research of competitiveness of road transport in the transport and communications complex]. Vestnyk KazATK. Almaty.
4. Kazakhstan za hody nezavisimosti 1991–2007. Statisticheskijj sbornik [Kazakhstan’s independence 1991-2007. Statistical collection]. Astana, 2008.
5. Korolev Y., Zhukovskaja V., Chertko N. (2007) Import i prodovolstvennaja bezopasnost Rossii [Import and food security in Russia]. Mirovaja ehkonomika i mezhdunarodnye otnoshenija. 11, 13–20.
Переглядів анотації: 74 Завантажень PDF: 44