The theory and practice of creative economy in the conditions of digitalization

Ключові слова: Креативність; креативна економіка; креативні індустрії; креативний капітал; індекс креативності; індекс активності креативної індустрії; цифрові технології

Анотація

У статті досліджено передумови та узагальнено підходи до визначення поняття «креативна економіка»; на підставі теоретичних засад і практики креативної економіки в провідних країнах світу виявлено інтерналії та визначено основні принципи її розвитку; розглянуто генезу концепції креативної економіки, систематизовано цілі, політику, практику реалізації в країнах світу; охарактеризовано позицію провідних країн світу та України в рейтингу глобального індексу креативності; розкрито особливості креативної індустрії в Україні; розраховано коефіцієнт активності креативної індустрії України, який свідчить про стійку тенденцію її розвитку; обгрунтовано потенційні можливості цифрових технологій, зокрема, штучного інтелекту, розширеної та віртуальної реальності, технології блокчейн, до трансформації креативної економіки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Bell, D. (2004). Grjadushhee postindustrial'noe obshhestvo. Opyt social'nogo prognozirovanija [The upcoming post-industrial society. Social Forecasting Expe-rience] [in Russian].
2. Kastel's, M. (2000). Informacionnaja jepoha: jekonomika, obshhestvo i kul'tu-ra [The Information Age: Economics, Society, and Culture]. GU VSHE [in Russian].
3. Lundvall, B. (2010). National Systems of Innovation: Toward a Theory of Innovation and Interactive Learning.
4. Toffler, A. (1980). The Third Wave.
5. Hokins, Dzh. (2011). Kreativnaja jekonomika. Kak prevratit' idei v den'gi [Creative economy. How to turn ideas into money] [in Russian].
6. Florida, R. (2011). Kreativnyj klass: ljudi, kotorye menjajut budushhee. [Crea-tive class: people who change the future] [in Russian].
7. Novikova, S.K. (2019). Kreativnaja jekonomika kak drajver rosta: mirovoj i rossijskij opyt [Creative economy as a driver of growth: global and Russian ex-perience]. Novye tehnologii – New Technologies, 2(48), 175-182 [in Russian].
8. Stepanov, A.A. & Savina, M.V. Kreativnaja jekonomika: sushhnost' i prob-lemy razvitija. [Creative economy: essence and problems of development]. Re-trieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/kreativnaya-ekonomika-suschnost-i-problemy-razviti ya [in Russian].
9. Kreativnaja jekonomika. Ministerstvo kul'tury Jestonii. [Creative economy. Ministry of Culture of Estonia]. Retrieved from: https://www.kul.ee/ru/sfery-deyatelnosti/kreativnaya-ekonomika [in Russian].
10. Jevropejs'ka Komisija spil'no z Minkul'tury provely seminar TAIEX shhodo jevropejs'kyh praktyk rozvytku kreatyvnyh industrij [European Commission, together with the Ministry of Culture, hold a TAIEX seminar on European prac-tices for the development of creative industries]. Retrieved from: https://www.kmu.gov.ua/news/ yevropejska-komisiya-spilno-z-minkulturi-proveli-seminar-taiex-shchodo-yevropejsk ih-praktik-rozvitku-kreativnih-industrij [in Ukrainian].
11. Britain’s creative industries break the £100 billion barrier. Retrieved from: https://www.gov.uk/government/news/britains-creative-industries-break-the-100-billi on-barrier.
12. Sotnikova, Ju.V. (2016). Kreatyvna ekonomika v Ukrai'ni: real'nist' chy per-spektyva? [Creative Economy in Ukraine: Reality or Perspective?]. Visnyk Nacional'nogo universytetu vodnogo gospodarstva ta pryrodokorystuvannja. Ekonomichni nauky - Bulletin of the National University of Water Management and Nature Management. Economic sciences, 3, 178-189 [in Ukrainian].
13. Kreatyvni industrii' v Ukrai'ni. Statystyka 2013-2018 [Creative Industries in Ukraine. 2013-2018 statistics]. Retrieved from: http://bit.ly/CU19-st2 [in Ukrainian].
14. Creative Australia. National Cultural Policy. Retrieved from: https://www.nck. pl/upload/ attachments/302586/creativeaustraliapdf2.pdf.
15. Economic contributions of Singapore’s creative industries Retrieved from: https://www.ico-d.org/database/files/library/singapore.pdf.
16. Creative Disruption: The impact of emerging technologies on the creative economy. Retrieved from: https://www.mckinsey.com/~/media/mckinsey/indus tries/technology%20media%20and%20telecommunications/media%20and%20entertain-ment/our%20insights/how%20do%20emerging%20technologies%20affect%20the %20creative%20economy/creative-disruption.ashx.
17. Blokchejn i muzykal'naja industrija [Blockchain and the music industry]. Re-trieved from: https://decenter.org/ru/blokcheyn-i-muzykalnaya-industriya [in Russian].

Переглядів анотації: 131
Завантажень PDF: 94 Завантажень PDF: 31
Опубліковано
2019-09-11
Як цитувати
(1)
Pantielieieva, N.; Arutiunian, L. The Theory and Practice of Creative Economy in the Conditions of Digitalization. fp 2019, 127-135.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають