Kształtowanie Świadomości Ubezpieczeniowej Na Ukrainie I W Polsce

  • Юрій Клапків
Ключові слова: страхова свідомість, освіта, наука страхова, університет

Анотація

Формування страхової свідомості є важливою частиною добре функціонуючого ринку страхових послуг. Вона дозволяє раціонально використовувати суспільству наявні пропозиції страхових послуг, що забезпечують захист від наслідків реалізації несприятливих випадкових подій. Висвітлюється проблематика формування страхової свідомості в польській та українській системах освіти у вищих навчальних закладах. Репрезентовано програми навчання студентів економічних спеціальностей, окремих університетів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Sułkowska, W. (Ed.). (2000). Bariery rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego [Barriers to the development of the Polish insurance market]. Kraków: Kantor Wydawniczy Zakamycze, Zakamycze, 204 s.
2. Smith, A. (2007). An Inquiry into the Nature and Causes of the. Wealth of Nations. S. M. Soares (Ed.). Lausanne: MetaLibri Digital.
3. Werner, S. (1913). Der Bourgeois. München und Leipzig: Duncker & Humblot, 539 p.
4. Nowak, S., Podlewski, S. (2003). Edukacja ubezpieczeniowa [Insurance education]. Procesy integracyjne w Europie i ubezpieczenia w Polsce – Integration processes in Europe and insurance in Poland. Radom, pp. 197–221.
5. Biskupski, I. (1925). O ubezpieczeniach [About insurance]. Poznań, 168 s.
6. Szczęśniak, M. (2003). Zarys dziejów ubezpieczeń na ziemiach polskich [Outline of insurance history in Poland]. Warszawa: Przedsiębiorstwo Wydawnicze LAM, 378 s.
7. Peretz, A. (1892). Przegląd Asekuracyjny : Dodatek Do Gazety Losowań. Warszawa: druk S. Orgelbranda i Synów.
8. Manehs, A. (1909). Osnovy strahovogo dela [Basics of Insurance]. Saint Petersburg [in Russian].
9. Adamski, Anatol, & Sangowski, Tadeusz, & Handschke, Jerzy Ryszard (1988). 185 lat ubezpieczeń gospodarczych w Polsce [185 years of business insurance in Poland]. Wydawca Ofi cyna Drukarska Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Książnicy Miejskiej im. M. Kopernika, 133 s.
10. Klapkiv, M. S., Klapkiv, Yu. M. (2003). Vytoky natsionalnoho strakhovoho rynku Ukrainy [Origins of the national insurance market of Ukraine]. Ternopil: Kart-blansh [in Ukrainian].
11. Tito, A. (2005) Lev Gumilev, ethnogenesis and Eurasianism. Diss. University of London. Retrieved from http://discovery.ucl.ac.uk/1446515/1/U602440.pdf.
12. Lee, Michelle, (2017). Pottery and Politics: Understanding the Economic and Political Integration of Rwanda’s Batwa in Post Genocide Rwanda. Independent Study Project (ISP) Collection. 2575. Retrieved from http://digitalcollections.sit.edu/isp_collection/2575.
13. Kuznetsova, V. H. (Ed.) (2005). Slovar fi losofskih terminov [Dictionary of Philosophical Terms]. Moscow: Infra-M [in Russian].
14. Klapkiv, L. (2017). Insurance Market in Ukraine: Key Problems and Factors Infl uencing. Rozprawy Ubezpieczeniowe – Insurance Disputes, nr 2(24), pp. 50–64.
15. Navrotskyi, S. A. (2006) Strakhuvannia yak samostiina ekonomichna katehoriia vidtvorennia [Insurance as an independent economic category of reproduction]. Ekonomika APK – Economics of agro-industrial complex. Kyiv: Natsionalnyi naukovyi tsentr «Instytut ahrarnoi ekonomiky», № 9, pp. 37–44 [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 89
Завантажень PDF: 58 Завантажень PDF: 51
Опубліковано
2018-03-21
Як цитувати
(1)
Клапків, Ю. Kształtowanie Świadomości Ubezpieczeniowej Na Ukrainie I W Polsce. fp 2018, 42-47.