Принципи формування маркетингових стратегій регіонального розвитку
Анотація
Подано теоретико-методичний базис формування маркетингової стратегії регіонального розвитку, зокрема представлено авторське трактування дефініції «маркетингова стратегія регіонального розвитку». Обґрунтовано, що стратегія регіонального розвитку є специфічним товаром, вимоги до підготовки якого викладено у статті. Визначено мету та основні функції маркетингової стратегії регіонального розвитку. Наведено та обґрунтовано основні види стратегій регіонального розвитку. Визначено та обґрунтовано принципи розроблення і впровадження такої стратегії. Запропоновано дві групи принципів: загальні та додаткові. Останні використовуються залежно від типу обраної стратегії регіонального розвитку. Описано набір інструментів для реалізації маркетингової стратегії регіонального розвитку.
Завантаження
Посилання
2. Boguslavskaya, S. I. (2013). Systemoutvoriuvalni oznaky sotsialnoho investuvannia, yoho rol u zabezpechenni staloho rehionalnoho rozvytku [System-forming features of social investment, its role in ensuring sustainable regional development]. Visnyk Universytetu bankivskoi spravy Natsionalnoho banku Ukrainy (m. Kyiv) – Bulletin of the University of Banking of the National Bank of Ukraine, No. 3 (18), 81–85 [in Ukrainian].
3. Boguslavskaya, S. I. (2013). Investytsiina diialnist na suchasnomu etapi rozvytku ekonomiky rehionu [Investment activity at the present stage of the region’s economic development]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli – Scientifi c Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, No. 1 (56), 161–168 [in Ukrainian].
4. Boguslavskaya, S. I. (2013). Analiz sutnosti poniattia sotsialnykh investytsii ta yikh klasyfi katsiia [Analysis of the defi nition “social investment” and their classifi cation]. Teoretychni i prykladni aspekty ekonomiky ta intelektualnoi vlasnosti : zbirnyk naukovykh prats Pryazovskoho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu – Th eoretical and applied aspects of economics and intellectual property: a collection of scientifi c works of the Priazovsky State Technical University, 1 (2), 291–294 [in Ukrainian].
5. Drucker , P. F. (2007). Zadachy menedzhmenta v XXI veke [Management tasks in the XXI century]. Moscow: Williams Publishing House [in Russian].
6. Dee, J. (2002). Stratehycheskyi marketynh [Strategic Marketing]. Moscow: EKSMO-Press [in Russian].
7. Kotler, F. (2000). Marketing v tretem tysjacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rinok [Marketing in the third millennium: How to create, conquer and hold the market]. Moscow: AST [in Russian].
8. Kotler, F., Aslund, K., Rein I., Hayder, D. (2005). Marketynh mest [Marketing places]. Saint Petersburg: Stockholm School of Economics in St. Petersburg [in Russian].
9. Kuksa, V. M. (2017). Formuvannia ta pozytsionuvannia brendu «Ukrainy» u svitovomu prostori [Formation and positioning of the brand «Ukraine» in the world space]. Finansovyi prostir – Financial Space, No. 2, 26–31. Retrieved from http://fp.cibs.ubs.edu.ua/fi les/1702/17kvmusp.pdf [in Ukrainian].
10. Marenich, A. I. (2016). Formuvannia konkurentnoi stratehii rozvytku VNZ na osnovi marketynhovoho instrumentariiu [Formation of a competitive strategy for the development of higher educational institutions on the basis of marketing tools]. Visnyk Universytetu bankivskoi spravy – Bulletin of the Banking University, No. 1–2, 146–150 [in Ukrainian].
11. Motrichenko, V. М. (2012). Rozvytok brendiv v Ukraini [Brand Development in Ukraine]. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini: zbirnyk naukovykh prats – Formation of market relations in Ukraine: collection of scientifi c works, 11 (138), 157–160 [in Ukrainian].
12. Ovcharuk, M. P., Motrichenko, V. M. (2012). Hlobalizatsiia brendiv v suchasnykh umovakh [Globalization of brands in modern conditions]. Finansovyi prostir – Financial Space, No. 1 (5), 13–18. Retrieved from http://fp.cibs.ck.ua/en/n5 [in Ukrainian].
13. Stratehiia stalogo rozvytku “Ukraina – 2020” [Sustainable Development Strategy “Ukraine – 2020”]. Retrieved from http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/5/2015 [in Ukrainian].
14. Teletov, O. С., Provozin, M. V. (2014). Napriamky realizatsii proektiv stratehichnoho rozvytku rehioniv [Directions of realization the regional strategic development projects]. Tezy dopovidei 10 Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu» – Abstracts of the 10-th International Scientifi c and Practical Conference «Marketing and Logistics in the Management System». Lviv: Lvivska politekhnika [in Ukrainian].
Переглядів анотації: 97 Завантажень PDF: 69 Завантажень PDF: 40