Принципи формування маркетингових стратегій регіонального розвитку

  • Світлана Богуславська
Ключові слова: регіональна економіка, регіональний розвиток, стратегічне управління, маркетинг регіону, маркетингова регіональна стратегія

Анотація

Подано  теоретико-методичний  базис формування маркетингової стратегії регіонального розвитку,  зокрема  представлено  авторське  трактування  дефініції  «маркетингова  стратегія  регіонального  розвитку».  Обґрунтовано,  що  стратегія регіонального  розвитку  є  специфічним  товаром, вимоги  до  підготовки  якого  викладено  у  статті. Визначено  мету  та  основні  функції  маркетингової стратегії регіонального розвитку. Наведено та обґрунтовано  основні  види  стратегій  регіонального розвитку.  Визначено  та  обґрунтовано  принципи розроблення і впровадження такої стратегії. Запропоновано дві групи принципів: загальні та додаткові. Останні використовуються залежно від типу обраної стратегії регіонального розвитку. Описано набір інструментів для реалізації маркетингової стратегії регіонального розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Ansoff , I. (1999). Novaia korporatyvnaia stratehyia [Th e New Corporate Strategy]. Saint Peterburg: Piter [in Russian].
2. Boguslavskaya, S. I. (2013). Systemoutvoriuvalni oznaky sotsialnoho investuvannia, yoho rol u zabezpechenni staloho rehionalnoho rozvytku [System-forming features of social investment, its role in ensuring sustainable regional development]. Visnyk Universytetu bankivskoi spravy Natsionalnoho banku Ukrainy (m. Kyiv) – Bulletin of the University of Banking of the National Bank of Ukraine, No. 3 (18), 81–85 [in Ukrainian].
3. Boguslavskaya, S. I. (2013). Investytsiina diialnist na suchasnomu etapi rozvytku ekonomiky rehionu [Investment activity at the present stage of the region’s economic development]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli – Scientifi c Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, No. 1 (56), 161–168 [in Ukrainian].
4. Boguslavskaya, S. I. (2013). Analiz sutnosti poniattia sotsialnykh investytsii ta yikh klasyfi katsiia [Analysis of the defi nition “social investment” and their classifi cation]. Teoretychni i prykladni aspekty ekonomiky ta intelektualnoi vlasnosti : zbirnyk naukovykh prats Pryazovskoho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu – Th eoretical and applied aspects of economics and intellectual property: a collection of scientifi c works of the Priazovsky State Technical University, 1 (2), 291–294 [in Ukrainian].
5. Drucker , P. F. (2007). Zadachy menedzhmenta v XXI veke [Management tasks in the XXI century]. Moscow: Williams Publishing House [in Russian].
6. Dee, J. (2002). Stratehycheskyi marketynh [Strategic Marketing]. Moscow: EKSMO-Press [in Russian].
7. Kotler, F. (2000). Marketing v tretem tysjacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rinok [Marketing in the third millennium: How to create, conquer and hold the market]. Moscow: AST [in Russian].
8. Kotler, F., Aslund, K., Rein I., Hayder, D. (2005). Marketynh mest [Marketing places]. Saint Petersburg: Stockholm School of Economics in St. Petersburg [in Russian].
9. Kuksa, V. M. (2017). Formuvannia ta pozytsionuvannia brendu «Ukrainy» u svitovomu prostori [Formation and positioning of the brand «Ukraine» in the world space]. Finansovyi prostir – Financial Space, No. 2, 26–31. Retrieved from http://fp.cibs.ubs.edu.ua/fi les/1702/17kvmusp.pdf [in Ukrainian].
10. Marenich, A. I. (2016). Formuvannia konkurentnoi stratehii rozvytku VNZ na osnovi marketynhovoho instrumentariiu [Formation of a competitive strategy for the development of higher educational institutions on the basis of marketing tools]. Visnyk Universytetu bankivskoi spravy – Bulletin of the Banking University, No. 1–2, 146–150 [in Ukrainian].
11. Motrichenko, V. М. (2012). Rozvytok brendiv v Ukraini [Brand Development in Ukraine]. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini: zbirnyk naukovykh prats – Formation of market relations in Ukraine: collection of scientifi c works, 11 (138), 157–160 [in Ukrainian].
12. Ovcharuk, M. P., Motrichenko, V. M. (2012). Hlobalizatsiia brendiv v suchasnykh umovakh [Globalization of brands in modern conditions]. Finansovyi prostir – Financial Space, No. 1 (5), 13–18. Retrieved from http://fp.cibs.ck.ua/en/n5 [in Ukrainian].
13. Stratehiia stalogo rozvytku “Ukraina – 2020” [Sustainable Development Strategy “Ukraine – 2020”]. Retrieved from http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/5/2015 [in Ukrainian].
14. Teletov, O. С., Provozin, M. V. (2014). Napriamky realizatsii proektiv stratehichnoho rozvytku rehioniv [Directions of realization the regional strategic development projects]. Tezy dopovidei 10 Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu» – Abstracts of the 10-th International Scientifi c and Practical Conference «Marketing and Logistics in the Management System». Lviv: Lvivska politekhnika [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 92
Завантажень PDF: 62 Завантажень PDF: 40
Опубліковано
2018-03-21
Як цитувати
(1)
Богуславська, С. Принципи формування маркетингових стратегій регіонального розвитку. fp 2018, 8-13.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають