Оптимізаційний механізм ефективного розподілу рекламного бюджету

  • Алі Аль-Абабнех Хасан
Ключові слова: реклама, рекламний бюджет, ефективність реклами, оптимізаційна модель

Анотація

Стаття  присвячена  розгляду  питання ефективності  рекламних  заходів  в  умовах  сучасного  ринку,  зокрема питанню оптимального  розподілу  рекламного  бюджету.  Визначено актуальність проблеми, що досліджувалась, та надано оцінку значущості процесу ефективного розподілу рекламного бюджету в системі маркетингових заходів. Запропоновано інноваційну модель  ефективного  розподілу  рекламних коштів.  Зроблені  відповідні  висновки  щодо доцільності  застосування  запропонованої моделі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Vasilev GA Fundamentals of advertising / GA Vasilyev, Vladimir Polyakov. - M .: UNITY-DANA, 2004. - 414 p.[Osnovy reklamnoj dejatel’nosti]
2. Carter G. Effective Advertising: A Guide for Small Business: Transl. from English. / Pod Society. Ed. EM Penkova. - M .: MT-Press, 2001. - 243p.[Jeffektivnaja reklama: Putevoditel’ dlja malogo biznesa]
3. “Review of the advertising budget calculation methods” [Electron resource] / access mode http://www.impulses.ru/part2-5.php.[Obzor metodov rascheta reklamnogo bjudzheta]
4. “Methods for determining the advertising budget of the company” [Electron resource] / Igor Makienko // Marketing in Russia and abroad. - №2 / 2003. - Access mode http://www.mavriz.ru/articles/2003/2/89.html.[Metody opredelenija reklamnogo bjudzheta kompanii]
5. Chernigovtsev R. BTL - the problem of the genre // Advertising Technologies. - 2004. - №4. - S. 22 - 25.[ BTL – problemy zhanra]
6. R. Batra Advertising Management: Per. from English. / R. Batra, J.. Myers, D. Aaker. - 5th ed. - M .: Williams, 2001. - 780 p.[ Reklamnyj menedzhment]

Переглядів анотації: 78
Завантажень PDF: 42
Опубліковано
2016-12-24
Як цитувати
(1)
Хасан, А. А.-А. Оптимізаційний механізм ефективного розподілу рекламного бюджету. fp 2016, 56-60.