Основні принципи моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством

  • Тетяна Шабельник
Ключові слова: принципи моделювання, бізнес-процес, маркетинго-орієнтоване управління, фармацевтичний ринок, фармацевтичне підприємство.

Анотація

В  статті  сформульовано основні  принципи  моделювання  бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого  управління  фармацевтичним  підприємством.  Використання  цих принципів  дозволить  підприємству  визначити ефективні напрями управління для забезпечення адаптивної здатності до мінливих умов фармацевтичного ринку та зростання конкурентних переваг даного підприємства з мінімальними витратами ресурсів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Azaryan O. M. (2012) Rozdribna torgivlia: rozvytok ta innovatsii [Retail: innovation and development]. Donetsk, DonNUET.
2. Azarian O. M. (2012) Spozhyvchyi rynok Ukrainy: marketyngovi doslidzhennia [Consumer markets of Ukraine: market research]. Donetsk, DonNUET.
3. Balabanova L. V., Gourzhii N. M. (2010) Upravlinnia marketyngovoiu diialnistu pidpruemstva [Management of the company marketing activities], Donetsk, DonNUET.
4. Blizniuk S. V. (2009) Marketyng v Ukraini: problemy stanovlennia ta rozvutky [Marketing in Ukraine: problems of formation and development]. K. : ITC Publisher “Polytechnic”.
5. Gerasimov B. I., Mozgov N. N. (2009) Marketingovye issledovaniia rynka [Market research]. M. : The Forum.
6. Kotler F. (2007) Osnovy marketinga [Funda-mentals of marketing]. St. Petersburg, Progress.
7. Mnushko Z. M., Timaniuk I. V. (2006) Doslidzhennia rynku likarskyh zasobiv [Market Research drugs]. farm journal., 6, p. 52-57.
8. Shabelnik T. V. (2014) Osnovni pruntsypy marketyngo-orientovanogo upravlinnia farmatsevtychnym rynkom [The Basic principles of marketingriented management in the pharmaceutical market]. The Economist: scientific and political journal, Kiev, 4 (330), pp. 61–62.
9. Vinogradova O. V. (2006) Reinzhyniring biznes-protsesiv torgovelnyh pidpryemstv [Reengineering of business processes of commercial enterprises: monograph]. Donetsk, DonDUET.
10. Shabelnik T. V. (2014) Mehanizmy biznesprotsesiv marketyngovo-orientovanogo upravlinnia na farmatsevtychnomu rynku [Mechanisms of business processes, marketing-oriented management in the pharmaceutical market]. Biznesinform, Kharkov, KSEU, 4 (435), pp. 449–453

Переглядів анотації: 82
Завантажень PDF: 43
Опубліковано
2015-02-26
Як цитувати
(1)
Шабельник, Т. Основні принципи моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. fp 2015, 298-301.