Інноваційний банківський продукт як результат застосування інтелектуального капіталу банку
Анотація
Створення ефективних фінансових інструментів та механізмів проведення фінансових операцій – це невід’ємна умова для втримання та нарощення лідерських позицій банківської установи на ринку фінансових послуг. Ринок фінансових і,зокрема, банківських послуг є достатньо насиченим учасниками і кількістю продуктів, яку вони пропонують. Для досягнення основної мети ведення банківського бізнесу – отримання прибутку – організаціям необхідно створювати унікальні продукти, які дозволять виокремити їх конкурентні переваги. Основа створення інноваційних пропозицій в банківській сфері – це ідеї, запропоновані персоналом, які є результатом застосування їх інтелектуального капіталу. В статті запропоновано розглянути процес створення інноваційного продукту шляхом застосування інтелектуального капіталу банківської установи та запропоновано механізми для розвитку інтелектуального потенціалу організації з метою створення інноваційних продуктів.
Завантаження
Посилання
2. Bendikov M. А., Dzhamay Е. V. (2001) Intellektualnyi kapital razvivajushcheisja firmy: problemy identyfikatsii i izmerenija [The developing the intellectual capital of the firm: problems of
identification and measurement]. Management in Russia and abroad. 4. Retieved from http://www.smartcat.ru/p_plant/index.shtml.
3. Bennis W., Nanus B. (2001) Lidery [Leaders : Translation from English]. Saint Petersburg.: Silvan.4. Haponenko А. L. Intellektualnyi kapital [The intellectual capital]. Retieved from http:// www.koism.rags.ru/publ/articles/25.php
5. Yehorycheva S. B. (2010) Bankivski innovatsii [Banking innovations]. К.: Center of educational literature.
6. Yehorycheva S. B. (2012) Innovatsiina kultura banku jak faktor zabezpechennia joho finansovoi stabilnosti [Innovation Culture as a Factor of the bank’s financial stability ]. Collection of scientific works the National University of the State Tax Service of Ukraine, 2, p. 117-124.
7. Los V. O. (2008) Kontseptsiia vplyvu intelektualnoho kapitalu na innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstva [The concept of intellectual capital influence on the development of innovative enterprises]. Countries and regions. Series: Economics and Business. Zaporizhzhia, 2, p. 125–130.
8. Kryvonos А., Shevshenko О., Liashenko О. Korporatyvna kultura [Corporate Culture]. Retieved from http://persona-l.pp.ua/rubrics/azimenedzhmentu/korporativna-kultura.
9. Popovenko N. S., Marchenko N. B. (2008) Innovatsiini protsesy u bankivskii spravi [Innovation processes in the banking business]. Economic space, 15. – p. 99–104.
10. Forbes.com Retieved from http://www.forbes.com/2005/01/21/cz_sf_0121wriston.html.
11. Lloyds TSB creates innovation stockmarket. Retieved from http://www.finextra.com/Resources/FEature.aspx?featureid=1120.
Переглядів анотації: 87 Завантажень PDF: 43