Content And Language Integrated Learning: Theoretical Sketches

  • Liudmyla Potapenko
Ключові слова: предметно-мовне інтегроване навчання (ПМІН), іноземна мова, зміст, навчальна діяльність, предметна область, комунікативні навички

Анотація

У статті проаналізовано основні визначення  методики  предметно-мовного інтегрованого  навчання  (ПМІН),  розглянуто  її ключові  концепції,  проаналізовано  переваги  та труднощі реалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Commission Of The European Communities Promoting Language Learning and Linguistic Diversity: An Action Plan 2004 – 2006 Retrieved from http://www.saaic.sk/eu-label/doc/2004-06_en.pdf.
2. Grabe W., Stoller F. Content-Based Instruction: Research Foundations Retrieved from http://www.carla.umn.edu/cobaltt/modules/principles/grabe_stoller1997/READING1/foundation.htm.
3. Graddol D. English Next Retrieved from http://www.britishcouncil.org/learning-research-english-next.pdf.
4. Harrop E. Content and Language Integrated Learning (CLIL): Limitations and possibilities Retrieved from http://dspace.uah.es/dspace/bitstream/handle/10017/14641/Harrop_Content.pdf?sequence=1.

Переглядів анотації: 63
Завантажень PDF: 125
Опубліковано
2014-12-10
Як цитувати
(1)
Potapenko, L. Content And Language Integrated Learning: Theoretical Sketches. fp 2014, 211-215.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають