Assessing The Level Of Professional Cross-Cultural Competence Among Banking Students

  • Iryna Ivanova
Ключові слова: професійна іншомовна культурологічна компетентність, професійна підготовка, діалог культур, міжкультурне спілкування, банківський фахівець

Анотація

Стаття  присвячена  проблемі формування  професійної  іншомовної  культурологічної  компетентності  майбутніх  фахівців банківської  сфери.  Автор  окреслює  критерії оцінювання рівнів її сформованості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Aranovskaia I. ( 2002). Podgotovka spetsialista kak sotsiokulturnaia problema [Training of specialists as a sociocultural problem]. Vyssheie obrazovanie v Rossii, 4, 115–119.
2. Nikolayeva S. (2003). Zahalnojevropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment]. Kyiv : Lenvit.
3. Kagan M. (1996). Filosophia kultury [Philosophy of culture]. SPb, 304-306.
4. Labunskaia V. (2001) Psikhologia zatrudnennogo obshchenia [Psychology of communication difficulties]. Moscow: ACADEMIA.
5. Reed Institute of Communication. (2004). Communicating in the global village: Cross-cultural Knowledge Assessment. Retrieved from www.globalconnectionstraining.ca/pdfs/culturalneedassessment.pdf.
6. Haynes J. (2002) What’s in a Gesture? Retrieved from www.everythingesl.net/downloads/gestures_version02.pdf.
7. Rose J. (2007) Quiz on Intercultural Competence: Test Your Cultural Awareness before Traveling on Business. Retrieved from www.skillassessment.suite.101.com/.../quiz_on_intercultural_competence.

Переглядів анотації: 87
Завантажень PDF: 42
Опубліковано
2014-12-10
Як цитувати
(1)
Ivanova, I. Assessing The Level Of Professional Cross-Cultural Competence Among Banking Students. fp 2014, 79-82.