Теоретичні аспекти й особливості формування іміджевої діяльності сільськогосподарських підприємств

  • Ольга Вишневська
  • Дар'я Радько
Ключові слова: імідж, іміджева діяльність, іміджева політика, логістика, сільськогосподарські підприємства

Анотація

Теоретично обґрунтовано: особливості формування іміджевої діяльності під дією трансформаційних процесів в економіці. Досліджено вплив іміджу на конкурентні позиції підприємств. Обґрунтована необхідність активізації логістичної діяльності, яка здійснює вплив на підвищення сезонних конкурентних переваг суб’єктів ринку. Проведено порівняну оцінку і виявлено конкурентні переваги агрохолдингових формувань, складові формування іміджу

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Online etymology dictionary. Retrieved from www.etymonline.com.
2. Ahrokholdynh «Mriia» [Agricultural Holding “Dream”]. Retrieved from http://www.mriya.ua/ press_center/.
3. Gerald Appel (2007). Tekhnicheskijj analiz: instrumenty dlia aktivnoho investor [Technical Analysis: Instruments for the Active Investor]. SPb.; M.; Nyzhnyy Novhorod; Voronezh : Pyter.
4. Dobrobabenko N. S. (1998) Imidzh: chto ehto, zachem i kak? [Image: What Does It Mean, Why and How?]. Marketinhovye issledovanija, praktika reklamy. K., Vol. 1–2, 34–36.
5. Kovshova I. O. (2012) Formuvannia imidzhevoi polityky korporatyvnykh pidpryiemstv informatsiino-komunikatsiinoi sfery [Formation of Image Policy of Corporate Enterprise Information in Communication Field]. Visnyk PNU. Vol. 1 (2). Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ ntb/16026/1/13-Kovshova-85-90.pdf.
6. Kondiuk K. F. (2013) Imidzheva diialnist silskohospodarskykh pidpryiemstv yak peredumova stratehichnoho rozvytku [Farm Image Activities as a Prerequisite for Strategic Development]. Ahrosvit. Vol. 15, 58–60.
7. Smoleniuk R. P. (2013) Oriientyry finansovoho rehuliuvannia silskoho hospodarstva [Directions of Financial Regulation in Agriculture]. Innovatsiina ekonomika. Vol. 3 (41), 245–250.
8. Stalyi rozvytok ekonomiky [Sustainable Economic Development]. Elektronnyi Vseuk. nauk.-vyrob. zhurnal. 2013. Vol. 1 (18). Retrieved from http:// archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sre/2013_1/ index.htm.
9. TOV «Kernel» [LLC “Kernel”]. Retrieved from http://www.kernel.ua/ru.
10. TOV SP «Nibulon» [LLC “NIBULON”]. Retrieved from http://nibulon.com.

Переглядів анотації: 145
Завантажень PDF: 62
Опубліковано
2014-06-19
Як цитувати
(1)
Вишневська, О.; Радько, Д. Теоретичні аспекти й особливості формування іміджевої діяльності сільськогосподарських підприємств. fp 2014, 9-13.