Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів

  • Оксана Босак
Ключові слова: нейромаркетинг, звуковий дизайн, візуальний мерчандайзинг, споживач, аромаркетинг, кінестетичний канал

Анотація

Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст i визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Palakhniuk A. (2005) Aromat rastushchikh prodazh [Aroma of Growing Sales]. Reklamnye idei.
2. Lindstrom M. (2006) BRAND Sense. Chuvstvo BRENDA. Vozdejjstvie na pjat’ orhanov chuvstv dlja sozdanija vydajushchykhsja brendov [BRAND Sense. Impact on Five Senses to Create Outstanding Brands]. М.
3. Nejjromarketinh: pochemu o nem hovorjat «shepotom» [Neuromarketing: Why Do They Speak about It in a Whisper?]. Retrieved from http://www. vb.com.ua/articles/view/281/2009/11/13/.
4. Aromahija byznesa: vlijanie tsveta, zvuka i zapakha v prodazhakh [Aroma Magic of Business: the Impact of Color, Sound and Smell on Sales] Retrieved from http://mindspace.ru/.
5. Rjumshina L. Y. (2004) Manipuljativnye priemy v reklame [Manipulative Techniques in Advertising]. М.: Rostov n / D: Izd.tsentr «MarT».
6. Romanjukha S. (2010) Nejromarketynh. Sila ehmotsijj v protivoves otzhivshim predstavlenijam [Neuromarketing. The Strength of Emotions in Contrast to Outdated Notions]. Otdel marketynha.
7. Kan E. Ju. Nejjromarketinh – mekhanizm manipulirovanija potrebiteljami [Neuromarketing – Mechanism for Manipulating of Consumers] Retrieved from www.nbuv.gov.ua.
8. Popova Zh. H. (2002) Idei psikhoanaliza v sovremennojj reklame [Ideas of Psychoanalysis in Modern Advertising]. Marketinh v Rossii i za rubezhom.
9. Rajjhorodskijj D. Ja. (2007) Psikholohija i psikhoanaliz reklamy [Psychology and Psychoanalysis of Advertising]. Samara : Izdatel’skijj Dom «BakhrakhM».
10. Psykholohiia koloru v drukovanii reklami [Psychology of Color in Print Advertising]. Retrieved from http//:www.ukrop.com.ua.

Переглядів анотації: 89
Завантажень PDF: 48
Опубліковано
2013-10-30
Як цитувати
(1)
Босак, О. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів. fp 2013, 76-80.