Ідентифікація перестрахувальної послуги у системі страхових відносин

  • Ольга Кнейслер
Ключові слова: страхова послуга, страховий продукт, перестрахувальна послуга, перестрахова діяльність,перестрахування

Анотація

В статті досліджено сутність перестрахувальної послуги, її взаємозв’язок із страховою послугою. Визначено критерії ідентифікації перестрахувальної послуги у системі страхових відносин.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Zakon Ukrainy «Pro finansovi posluhy ta derzhavne rehuliuvannia rynkiv finansovykh posluh» № 2664-III vid 12.07.2001 [Law of Ukraine «On Fi Law of Ukraine «On Financial Services and State Regulation of Financial Services Markets» № 2664-III, 12.07.2001] Retrieved from http://zakon2.rada.gov.uа/laws/shows/2664-14.
2. Heneralnoe sohlashenie po torhovle usluhamy (HATS) [General Agreement on Trade in Services (GATS)] Retrieved from http://www.rgwto.com/wto. asp?id=3668&doc_id=2011.
3. Trofimova M. (2003) Strakhovojj produkt kak tsentral’nyjj ehlement strakhovoho marketynha [Insurance Product as a Central Element of Insurance Marketing]. Strakhovoe revju.
4. Hovorushko T. A. (2005) Strakhovi posluhy [Insurance Services]. K.: Tsentr navchalnoi literatury.
5. Hamankova O. O. (2005) Strakhova posluha: sutnist ta neobkhidnist zakonodavchoho vyznachennia [Insurance Service: the Nature and Necessity of Legal Definition]. Finansy, oblik i audyt. K.: KNEU.
6. Homellia V. B., Tulenty D. S. (2000) Strakhovojj marketynh (Aktual’nye voprosy metodolohii, teorii i praktiki). Vtoroe izdanie. [Insurance Marketing (Ac- ki). Vtoroe izdanie. [Insurance Marketing (Ac- i). Vtoroe izdanie. [Insurance Marketing (Ac- ). Vtoroe ). Vtoroe izdanie. [Insurance Marketing (Ac- izdanie. [Insurance Marketing (Ac- zdanie. [Insurance Marketing (Ac- ie. [Insurance Marketing (Ac- e. [Insurance Marketing (Ac- . [Insurance Marketing (Ac- [Insurance Marketing (Ac [Insurance Marketing (Actual Questions of Methodology, Theory and Practice). Second Edition]. M.: Ankil.
7. Skybinskyi S. V., Baluk N. R. (2007) Poniattia strakhovoi posluhy, yii spetsyfika ta kharakterystyky [The Concept of Insurance Service, its Specifics and Characteristics]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy.
8. Sholoiko A. S. (2009) Osnovna sutnist poniat «strakhova posluha» i «strakhovyi produkt» [The Main Essence of the Concepts of “Insurance” and “Insurance Product]. Ekonomika APK.
9. Zaburmekha Ye. M. (2010) Strakhova diialnist yak obiekt doslidzhennia marketynhu [Insurance Business as an Object of Marketing Study] Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu.
10. Okhrimenko O. O. (2005) Strakhovyi zakhyst: menedzhment, marketynh, ekonomika bezpeky (turystske pidpryiemnytstvo) [Insurance Protection: Management, Marketing, Security Economics (Tourist Business)]. K.: Mizhnarodna ahentsiia «BeeZone».
11. Shumelda Ya. P. (2007) Strakhuvannia [Insur- ia [Insurance] K.: Mizhnarodna ahentsiia «BIZON»
12. Kravchuk H. V. (2010) Kharakterystyka strakhovoho produktu, strakhovoi operatsii ta strakhovoi posluhy [Characteristics of an Insur Characteristics of an Insurance Product, Insurance Transactions and insurance services]. Zbirnyk naukovykh prats Ukrainskoi akademii bankivskoi spravy Natsionalnoho banku Ukrainy. Sumy.
13. Mnykh M. V. (2004) Perestrakhuvannia: posib. dlya stud. vuziv [Reinsurance: textbook for students]. K.: Znannia Ukrainy.
14. Suprun L. (2005) Yurydychna pryroda dohovoru perestrakhuvannia [Legal Nature of Rein- ia [Legal Nature of Rein- Legal Nature of Rein- Legal Nature of Reinsurance Contract]. Pravo Ukrayiny.
15. Bohdanov Y. (2004) Teoreticheskijj aspekt perestrakhovanija riskov hrazhdanskojj otvetstvennosti [Theoretical Aspect of Civil Liability Reinsurance]. Strakhovoe revju.
16. Suprun L. V. (2006) Poniattia perestrakhuvalnoi diialnosti ta perestrakhovoi kompanii [The Concept of Reinsurance Business and Reinsurance Compa- Reinsurance Business and Reinsurance Compa- Reinsurance Business and Reinsurance Compa- Business and Reinsurance Compa- Business and Reinsurance Compa- and Reinsurance Compa- and Reinsurance Compa- Reinsurance Compa- Reinsurance Companies] Naukovi zapysky. Yurydychni nauky

Переглядів анотації: 76
Завантажень PDF: 40
Опубліковано
2013-10-30
Як цитувати
(1)
Кнейслер, О. Ідентифікація перестрахувальної послуги у системі страхових відносин. fp 2013, 152-155.