Управління якістю розкриття інформації як інструмент захисту прав споживачів послуг страхування життя в Україні

  • Олена Привалова
Ключові слова: страхування життя, транспарентність, розкриття інформації, права споживачів

Анотація

У статті досліджено основні напрямки розкриття інформації на ринку страхування життя України. Проаналізовано інтенсивність розкриття інформації у засобах масової інформації страховими компаніями України. Побудовано рейтинг медіа-активності. З’ясовано, що транспарентність та розкриття інформації є інструментом управління якістю реалізації захисту прав споживачів страхових послуг.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Thomas Schedelbauer (1995). Aufsicht von Lebensversicherungsprodukten und Versicherungsvermittlern in ausgewählten europäischen Ländern, VVW Karlsruhe. — 1995. — 296 р.
2. Arbuzov S. G. (2011). Bankivska entsiklopedia. Instytucionalni zasady rozvytky bankivskoyi systemy Ukrainy [Banking encyclopedia. Institutional basis of Ukrainian banking system development]. Center naukovyh doslidgen Natsionalnogo banku Ukrainy Znannya. : Знання, 2011. — 504 с.
3. Insurance Core Principles Standards Guidance and Assessment Methodology (2009, October) International Association of Insurance Supervisors. — Retrieved from : http://www.iaisweb. org/Insurance-Core-Principles-material-adoptedin-2011-795.

Переглядів анотації: 84
Завантажень PDF: 35
Опубліковано
2013-08-27
Як цитувати
(1)
Привалова, О. Управління якістю розкриття інформації як інструмент захисту прав споживачів послуг страхування життя в Україні. fp 2013, 47-52.