Проблеми підготовки фахівців з обліку, аналізу та аудиту
Ключові слова:
науково-дослідна компонента, фахівці з обліку, аналізу та аудиту, Міжнародні стандарти освіти для професійних бухгалтерів.
Анотація
Розкрито зміст і значення науково-дослідної компоненти у підготовці бакалаврів та магістрів з обліку, аналізу та аудиту в навчальному процесі, досліджено досвід її впровадження та взаємозв’язок з процесами стандартизації бухгалтерського обліку, звітності, аудиту і освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. Стратегія застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу : www minftn.gov.
2. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 2 (78).
3. Міжнародний стандарт в «Вимоги щодо компетентності для професіоналів з обліку, аналізу та аудиту» // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 4 (76).
4. Важливість освіти бухгалтерів // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 9 (33).
2. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 2 (78).
3. Міжнародний стандарт в «Вимоги щодо компетентності для професіоналів з обліку, аналізу та аудиту» // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 4 (76).
4. Важливість освіти бухгалтерів // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 9 (33).
Переглядів анотації: 81 Завантажень PDF: 50
Опубліковано
2013-04-15
Як цитувати
(1)
Саюн, А.; Хотькіна, О. Проблеми підготовки фахівців з обліку, аналізу та аудиту. fp 2013, 147-150.
Розділ
Статті