Проблеми підготовки фахівців з обліку, аналізу та аудиту
				
										Ключові слова:
				
				
																		науково-дослідна компонента, фахівці з обліку, аналізу та аудиту, Міжнародні стандарти освіти для професійних бухгалтерів.															
			
			
										Анотація
Розкрито зміст і значення науково-дослідної компоненти у підготовці бакалаврів та магістрів з обліку, аналізу та аудиту в навчальному процесі, досліджено досвід її впровадження та взаємозв’язок з процесами стандартизації бухгалтерського обліку, звітності, аудиту і освіти.
Завантаження
			Дані завантаження ще не доступні.
		
	Посилання
													1. Стратегія застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу : www minftn.gov. 
2. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 2 (78).
3. Міжнародний стандарт в «Вимоги щодо компетентності для професіоналів з обліку, аналізу та аудиту» // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 4 (76).
4. Важливість освіти бухгалтерів // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 9 (33).
				2. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 2 (78).
3. Міжнародний стандарт в «Вимоги щодо компетентності для професіоналів з обліку, аналізу та аудиту» // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 4 (76).
4. Важливість освіти бухгалтерів // Школа професійного бухгалтера. — 2012. — № 9 (33).
Переглядів анотації: 101 Завантажень PDF: 62
						Опубліковано
					
					
						2013-04-15
					
				
							Як цитувати
						
						(1) 
Саюн, А.; Хотькіна, О. Проблеми підготовки фахівців з обліку, аналізу та аудиту. fp 2013, 147-150.
							Розділ
						
						
							Статті
						
					
							